13 Eylül 2006

Küçük Hırka Köyü Camii-Çeşme tarafı



/////////////////////////////
14 Mayıs 2016
Ankara/ Tandoğan
18 Mayıs  1944 Kırım Tatar Sürgününü telin mitingindeyiz.
Şevket Bülent Yahnici ile karşılaşıyoruz..

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154221956682700&set=a.10154221955102700.1073741940.689617699&type=3&theater&notif_t=like&notif_id=1463265487742109
Şevket Bülent Yahnici

Tandoğan'da Yahnici ile karşılaştığımda ilginçtir yanındakilerle tamda başka bir camii olayını konuşuyorlar..
Bunun üzerine yanındakilerle de paylaşmak üzere 
Bizim köyün camisi ile ilgisini hatırlatarak "yazdığı iki cümle köyün camisinin tamamlamasına neden oldu. ama açılışa gelmedi. Zira maksadı açılışa gelmek değil, caminin tamamlanmasıydı" diyerek sevap hanesinde bizim camininde olacağını belirttim.
Oda olayı hatırlayarak "Uğur Amarika da "dedi. Bende evet biliyorum dedim.

..
Camii olayı şöyle olmuştu:
Köyümüzden gelenler;
"Cami yapılıyor. Ancak kum için Belediye para almıyor. Fakat araçlara sadece yakıt parası istiyor. Bunu verecek dermanımız da yok" derler.
Olayı Ahmet Yunt'a aktardığımızda o iş bana bırak diyerek MHP yöneticisi Yahnici'ye kısa bir not (mektup) yazdı.
Mevlüt Kaya, Yahniciye götürdü.
"Allah'ın kumunu Allah'ın evine satmak"
ve
Yahnici'den Belediye Başkanı Uğur Okur'a çok kısa bir mektup Mektup:
"Caminin açılışına da geleceğim"
Ve cami kısa süre de tamamlanır..
Yahnici ile zaman zaman görüştük..
DSP- MHP iktidar görüşmeleri sırasında bir 10 Kasım'da Anıtkabirdeyiz.
Ecevit, Misaki Milli Kulesinde defter imza ettikten sonra merdivenden az kalsın düşüp yere çakılacak oldu.
Biz sağın en büyük partiis haline gelen MHP'nin iktidar oalmasını isterken MHP yöneticileri de illa Ecevit ile iktidar olmak istiyor..
O nedenledir ki
Yanım da ki Yahnici "Şu protokolü imzalasın hükümet kurulsun da isterse ölsün..



///////////////////////

2012 Aralık ayının cumayı- cumartesine bağlyan gecde  (08.12.2012 ) saat 1.45 de  simalar cönkünde gezerken 
aşağıdaki not'a denk geldimmm

https://www.facebook.com/cemalettingurpinar
  Posted by PicasaCemalettin Gürpınar, Sedat Bozagci'nin fotoğrafını paylaştı.
Küçükhırka Köyüne cami yapıldı Elhamdülillah yapımında HAKK telaya hamdüsenalar olsun yapımnda beni ona hadim eyledi... Yapılması için yaptığım çalışmaları inşallah anlatacağım... Emeği geçenlere bin teşekkürler ederim... Cemaatı bol olsun...
.........................................

Cemalettin Gürpınar
ÇORUM/ALACA/KÜÇÜKHIRKA KÖYÜ.... KÜÇÜKHIRKA'LILAR BENİ UNUTSADA, BEN KÜÇÜKHIRKA'LILARI VE KÜÇÜKHIRKA'YI UNUTACAK DEĞİLM, BENİM EN BÜYÜK HİZMETİM VE EMEĞİM ORDA YATIYOR CAMİ VE KURANKURSU... HİZMET ETMEYİ NASİP EYLEYEN ALLAH'A SONSUZ HAMDÜ SENALAR OLASUN.

Fotoğraf
Beğen ·  ·  · yaklaşık bir saat önce · 
  • Fatih Danli ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  • Cemalettin Gürpınar Bu benin eserim derlerya işte bu caminin yapılmasının gizli mimarı Cemalettin GÜRPINAR... Allah emeklerimizi zayii etmesin... Caminin altı kız ve erkek kurankursu, üstü cami olarak inşa edildi... Bu caminin yapılamsında desteklerini esirgemeyen KÜÇÜKHIRKA'LI VE TÜM HAYIRSEVERLERDEN ALLAH RAZI OLSUN...

Hiç yorum yok: