02 Kasım 2017

Dananın Kamil ile Taştepe de


Guluoğz den beni alan  eski  çobanlık arkadaşım..
Yaşı itibari ile ağbimiz
Dananın Kamil ile Taştepe de mola verdik.
Emik Halamın  oğlu Mevlüt Kocakaya'nın  Şehit oğlu Mehmet Kocakaya  adına yaptıracağı  çeşmenin yeri
"aha bura
kaynağı ise şooo karşıda sürülü tarla var ya onun başı..
Rahmetli Emik, bi hgün görmedi zavallı "diye anarak Şehit Mehmet çeşmesinin yerini gösterdi..
Orada
Yol boyu anlattığı  ortak hikayeleri , orada tekrar anlattı.
Dedim ki..
"ben davarın tipini bile bilmezdim. Kaybolma değil başka sürüye karışsa görsem tanıyamazdım.Sadece sayıısnı bilirdim.
Hiç bir davarım kaybolmadı ..Zarar görmedi.
Aslında  davarı ben değil sen güdüyordun"
cevap verdi
"ben değil.
Allah, güdüyordu.."
Aman ya Rabbb
Senin
güttüğüne kim zarar verebilir ki.
hatıraları tazeleyip, bu aleme veda edenleri rahmetle anarak Yüksekyayla yoluna koyulduk.

https://twitter.com/necaticavdar/status/950132949873291264

Hiç yorum yok: