02 Kasım 2017

Bahçede Dut ve erik - Temmuz 2017
















2017 Temmuzun sonu..
yeğenimiz Recep kaza yapmış ayağı kırılmıştı
Ziyaret için
Angara da misafirimiz olan
yeğenim
Metin
Hanımı Yeliz
ve oğulları Mustafa ile
Köye gittik.
Hanım ve misafirler erken döndü.
Ben kaldım.
Fırsat bu fırsat diye rejime başladım
Yemek yemedim..
...........
Bahçede
Babam -anam dan kalma dut var..
İyide yetmiş
Millet gelip topluyor
Veya nefsini körleyip gidiyor.
Uzanılamayan dallardan düşenler için ağbim ağacın altına loylon sermiş.
Oraya düşenleri yiyorlar.
Bende açıktıkça..
Yoruldukça gidip beş altı dut yiyorum, açlığım gidiyor
Ve de enerji alıyorum
10-12 günü böyle idare ettik.
Son iki gün de baktım eri de yetmiş.
Ondan da  yedim.
ağbimgile de söyledim
iş güç dolayıısyla baktıkları mı var.
Eriğin yettiğini bilmiyorlar bile.
Son gün de ankara ya getirip, marmelat yapmak için bir iki poşet  erik topladık.




Hiç yorum yok: