06 Ekim 2018

Çorum Belediyesi Otobüs Durakları.. Darısı Angara ya

Belediye otobüs durakları, kapalı ve 
Klimalı..
Güzel bir hizmet..
Bunlardan bir tanesi de yeni yapılan  hastanenin  karşısında ama yolun öte yakasında..
Bir arkadaşım anlattı.
"Bayram da Zeki Gül ile bayramlaşmaya gittim
Şahsi istek olmadığı içinde bir talep de bulundum..
Yanımızda  başkaları da vardı..
Dedim ki..
kapalı durak güzel olmuş.Keşke hemen hastane çıkışında olanı da kapalı yapsanız..Çünkü;
hastaneden fiizk alanlar, durakta beklerken yine üşütüyor
O raya bu sebeple gerekli..Vatandaşın isteği arzusu böyle  dedim.
Zeki Gül, oraya ihtiyaç yok dedi..
Keşke yanımızda basın olsaydı..
Onlar yazar  veya yansıtır diye belki "Evet gerekli, yaptırtayım derdi..
Oysa talebimi es geçti.Hatta benim  durak talebini dile getirmemden memnun olmadı"dedi.





Hiç yorum yok: