15 Ocak 2018

Babam, Anam, Mustafa Eniştem ve Rahmetli Nazik bacım ; Dikmen'de bizim düğündeler






Nazik Bacım
Babam
ve 
Eniştem Mustafa Bozağcı  Sevil ile 
Düğünümüzde Dikmen de 
1982 

////////////////////////////////////////
Mustafa Eniştem  ve Rahmetli Nazik bacım  (Bozacı)  İbiş dayı 



///////////////////////////////


Görüntünün olası içeriği: 11 kişi, İsmail Bozagcı, Ibrahim Bozagci, Demet Bozağcı, Emre Bozağcı ve Aysenur Dayıbas dahil, gülümseyen insanlar, ayakta duran insanlar ve iç mekan

yeğenler TOPLANTISI..
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=404331533504955&set=a.102098630394915&type=3&theater
7 Haziran 2019
//////////////////////////////

Görüntünün olası içeriği: 19 kişi, Mustafa Bozağcı, Halime Şahin, Metin Yeliz, Yahya Bozağci ve Emre Bozağcı dahil, gülümseyen insanlar, oturan insanlar
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=402390843699024&set=a.102098630394915&type=3&theater
4 Haziran 2019
//////////////////////////

Necati Çavdar bir video paylaştı.
  • Tekrar İzle
  • Paylaş
  • Mesaj Olarak Gönder

    Hacıbayram
    Tahsin
    Murat
    Ali
    Mustafa
    Daha Fazlası
TC Sevil Bozağcı-YıldırımMetin Yeliz ve 3 diğer kişi ile birlikte.
 sadece dile kolay geldi geçti ömürden ben alışamadım. yine bir 23 haziran yine hüzün ve en acısı ben yine seni ziyaret edemiyorum sadece dua etmekle yetiniyorum.geçen yıllar içimdeki ateşi söndürmedi dahada körükledi annem, ben seni çok özledim annemmmm....
Yorumlar


Görüntünün olası içeriği: açık hava

Hiç yorum yok: